Wracam



Cześć wszystkim! Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Bo bardzo długiej przerwie postanowiłam tutaj wrócić i ratować tego bloga... Jak można zauważyć, usunęłam wszystkie stare wpisy, ale teraz chcę zacząć od nowa z nowym adresem bloga, szablonem i tematami.

Może na początek mała spowiedź. Zniknęłam na kilka miesięcy, ale już przedtem miałam problemy z regularnym publikowaniem, jakoś tak stopniowo traciłam do tego wszystkiego zapał, poszłam w większy minimalizm kosmetyczny i chyba skończyły mi się tematy. Wypaliłam się, niestety i po jakiś  5 latach blogowania o kosmetykach powiedziałam sobie stop.

Nie ukrywam, że w ciągu tych kilku miesięcy nie czułam się najlepiej; przez chorobę, którą zdiagnozowano u mnie jakiś czas temu, nie miałam ochoty właściwie na nic, doba uciekała mi na nieustannych drzemkach i pewnie też temu blog ucierpiał.

Teraz chcę wrócić, a przynajmniej spróbować. Nie chcę jednak pisać o samych kosmetykach, ale o tym, co ślina mi na język przyniesie. Sporo też będzie o zdrowiu i zdrowym żywieniu, bo sytuacja zdrowotna mnie do tego zmusiła i chociaż początkowo zdrowa dieta była męczarnią, tak teraz patrzę na to wszystko zupełnie inaczej. Mam nawet zamiar kształcić się jako dietetyk, by pomagać innym i pokazać, że to, co jemy, ma ogromny wpływ nie tylko na nasze zdrowie, ale i samopoczucie.

Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną:)

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz